درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

همه آنچه درباره کانال‌های اینستاگرامی باید بدانید

  • کد خبر: ۱۶۹۵۷۳
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
همه آنچه درباره کانال‌های اینستاگرامی باید بدانید
پس از واتس‌اپ، حالا اینستاگرام نیز به قابلیت کانال‌ها مجهز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اوایل این ماه، واتس‌اپ ویژگی جدید «کانال» را دریافت کرد که درست مانند تلگرام، کاربران با آن می‌توانند برای افراد دیگر پیام ارسال کنند. به‌نظر می‌رسد متا واقعاً به این ویژگی اعتقاد دارد، زیرا اکنون کانال‌های اینستاگرام را در دسترس تمام کاربران جهان قرار داده است.

همانطور که متا در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد، کانال‌های اینستاگرام اکنون در سطح جهانی در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویژگی، تاکنون برای تعداد کمی از کاربران در برخی کشور‌ها مانند هند و برزیل ارائه شده بود و درست مانند واتس‌اپ، از این کانال‌ها نیز می‌توان برای اشتراک‌گذاری سریع پیام‌ها به کاربران دیگر شبکه اجتماعی استفاده کرد.

متا در این پست می‌نویسد: «اکنون ما در حال گسترش ویژگی کانال‌های اینستاگرام در سطح جهانی هستیم و به میلیون‌ها سازنده راه جدیدی برای تعامل مستقیم با دنبال‌کنندگان خود ارائه می‌کنیم.

به گفته متا، کانال‌ها یک «ابزار پیام‌رسانی یک به چند» هستند که سازندگان می‌توانند از آن برای به‌اشتراک‌گذاری متن، ویدیو و عکس با تمام دنبال‌کنندگان خود استفاده کنند. همچنین این ویژگی از یادداشت‌های صوتی و نظرسنجی نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشید. همانطور که مشخص است، فقط سازندگان کانال‌ها می‌توانند در آن پیام ارسال کنند و دنبال‌کنندگان می‌توانند به محتوای آن واکنش نشان داده و در نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

زمانی که اولین پیام در یک کانال اینستاگرام توسط سازنده آن ارسال شود، دنبال‌کنندگان او یک نوتیفیکیشن برای پیوستن به آن دریافت خواهند کرد. هرچند تمام افراد می‌توانند به محتوای یک کانال دسترسی داشته باشند، اما فقط افرادی که آن را دنبال می‌کنند، از طریق نوتیفیکیشن درباره محتوای جدید مطلع خواهند شد.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق بخش پیام‌های خصوصی خود، «کانال‌های پیشنهادی» را مشاهده کنند و به آن‌ها ملحق شوند. به گفته اینستاگرام، این پیشنهادات براساس «علاقه‌مندی و تعامل شما با سازندگان و همچنین فعالیت شما در اینستاگرام» شکل می‌گیرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->